BLI EN DYKTIG STØTTESPILLER I DITT LEDERSKAP

Kurset retter seg spesielt mot deg som har leder og / eller støttefunksjoner i kundesamarbeid. Din hverdag kan være hektisk, ofte med høy stressfaktor og tidspress. Kanskje du også har uklare mål/ strategier og enkelte umotiverte medarbeidere. Kurset er basert på deltagernes praktiske hverdag. Sammen arbeider vi oss frem mot mulige løsninger og felles forståelse. Selvinnsikt, aktuelle ”cases”
og trening utgjør innholdet

FRA DIN HVERDAG!
Hvordan kan jeg få mine medarbeidere til å samarbeide og se helheten og sammenhengen i det vi gjør?
Hvordan skaper jeg motivasjon, mindre stress,større effektivitet og bedre resultater?
Hvilke konflikter er vanlige og hvordan håndterer jeg disse?
Hva med egen trivsel og utvikling?

Etter kurset vil du;

  • Ha et flettverk av ledere med lignende utfordringer som deg selv
  • Kjenne større ro for din arbeidssituasjon og egen rolle
  • Ha utvidede kunnskaper om ledelse, motivasjon, samarbeid og resultat

KURSLEDER
Med bakgrunn fra reklamebransjen har Bredo Mathiesen I mange år arbeidet som kommunikasjonsrådgiver og leder av åpne og bedriftsinterne kurs.

Lær mer om kunsten å være


HVEM BØR GÅ PÅ KURSET?
Ledere og dyktig personell som arbeider innenfor:
Helpdesk, Support , Service Call Senter, Kunde og Ordremottak Salg og Key Account, Produkt /tjenestestøtte

VELKOMMEN

 

Kontakt oss

Besøksadresse:
Gjerdrumsvei 12, 0486 Oslo
Tlf1:  220 90 220
Fax1:  220 90 219
Tlf2:  222 36 671
Fax2: 222 39 944
E-mail:planner@online.no

Postadresse:
Postboks 4618 Nydalen,
0405 Oslo Norway.


bredo@planner.no
leifharald@planner.no
perchristian@planner.no