BLI EN DYKTIG STØTTESPILLER I DITT LEDERSKAP
Kurset retter seg spesielt mot deg som har leder og / eller støttefunksjoner
i kundesamarbeid. Din hverdag kan være hektisk, ofte med høy stressfaktor
og tidspress. Kanskje du også har uklare mål/ strategier og enkelte
umotiverte medarbeidere. Kurset er basert på deltagernes praktiske hverdag. Sammen arbeider vi oss
frem mot mulige løsninger og felles forståelse. Selvinnsikt, aktuelle ”cases”
og trening utgjør innholdet
FRA DIN HVERDAG!
Hvordan kan jeg få mine medarbeidere til å samarbeide og se helheten og
sammenhengen i det vi gjør?
Hvordan skaper jeg motivasjon, mindre stress,større effektivitet og bedre
resultater?
Hvilke konflikter er vanlige og hvordan håndterer jeg disse?
Hva med egen trivsel og utvikling?
Etter kurset vil du; -
Ha et flettverk av ledere med lignende utfordringer som deg selv
- Kjenne større ro for din arbeidssituasjon og egen rolle
- Ha utvidede kunnskaper om ledelse, motivasjon, samarbeid og resultat
KURSLEDER
Med bakgrunn fra reklamebransjen har Bredo Mathiesen I mange år arbeidet
som kommunikasjonsrådgiver og leder av åpne og bedriftsinterne kurs.
Lær mer om kunsten å være
HVEM BØR GÅ PÅ KURSET?
Ledere og dyktig personell som arbeider innenfor:
Helpdesk, Support , Service Call Senter, Kunde og Ordremottak Salg og Key Account, Produkt /tjenestestøtte
VELKOMMEN
|