Kurset retter seg mot deg som vil bli spesialist på å kommunisere med dine kunder


FRA DIN HVERDAG!
Hvordan håndterer jeg irriterte og vanskelige kunder?
Hvordan identifiserer jeg problemet?
Hvordan avsluttes en samtale?
Hvordan blir jeg flinkere til å avslutte når vi har mange samtaler som venter?

Etter kurset vil du;

  • Kunne håndtere vanskelige kunder
  • Føle større sikkerhet i ulike kundesituasjoner
  • Være flinkere til å lytte
  • Ha økt evne til å løse problemer
  • Ha forbedret dine evner til å påvirke andre mennesker

Med andre ord


HVEM BØR GÅ PÅ KURSET?
Kurset er tilpasset personell som arbeider innenfor;
Helpdesk, Support , Service Call Senter, Produktstøtte, SalgKunde og ordremottak
Personer som har kundekontakt pr telefon, internt eller eksternt 

KURSLEDERE

Bredo Mathiesen har lang bakgrunn fra reklamebransjen og har i mange år arbeidet som kommunikasjonsrådgiver og leder av åpne og bedriftsinterne kurs.

Dagny Holte har arbeidet med mennesker innenfor serviceområdet i mange år og er en erfaren kursleder.

VELKOMMEN
Kontakt oss

Besøksadresse:
Gjerdrumsvei 12, 0486 Oslo
Tlf1:  220 90 220
Fax1:  220 90 219
Tlf2:  222 36 671
Fax2: 222 39 944
E-mail:planner@online.no

Postadresse:
Postboks 4618 Nydalen,
0405 Oslo Norway.


bredo@planner.no
leifharald@planner.no
perchristian@planner.no