Kurset retter seg mot deg som vil bli spesialist på å kommunisere med dine kunder
FRA DIN HVERDAG!
Hvordan håndterer jeg irriterte og vanskelige kunder?
Hvordan identifiserer jeg problemet?
Hvordan avsluttes en samtale?
Hvordan blir jeg flinkere til å avslutte når vi har mange samtaler som venter?
Etter kurset vil du;
Kunne håndtere vanskelige kunder
Føle større sikkerhet i ulike kundesituasjoner
Være flinkere til å lytte
Ha økt evne til å løse problemer
Ha forbedret dine evner til å påvirke andre mennesker
Med andre ord
HVEM BØR GÅ PÅ KURSET?
Kurset er tilpasset personell som arbeider innenfor;
Helpdesk, Support , Service Call Senter, Produktstøtte, SalgKunde og ordremottak
Personer som har kundekontakt pr telefon, internt eller eksternt
KURSLEDERE
Bredo Mathiesen har lang bakgrunn fra reklamebransjen og har i mange år arbeidet som
kommunikasjonsrådgiver og leder av åpne og bedriftsinterne
kurs.
Dagny Holte har arbeidet med mennesker innenfor serviceområdet i mange år og er en erfaren
kursleder.